The impact of e-marketing into the industrial relationships = Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων /
Main Author: | Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ. |
---|---|
Corporate Author: | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Other Authors: | Chrisafogiorgou, E., Chrisochoidis, C. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo [Athens] :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2005.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 08/2005 |
Similar Items
-
The impact of marketing concept in family businesses in Greece /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2007) -
Can global environment influence B2B relationships? = Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2009) -
The internal factors of business environment in business to business relationships = Oι εσωτερικοί παράγοντες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2006) -
Can e-marketplaces improve the strategy of traditional firms? : the case of firms operating in Greece = Δύνανται τα e-marketplaces να βελτιώσουν την στρατηγική των παραδοσιακών επιχειρήσεωv; : η περίπτωση των επιχειρήσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2007) -
Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce : the case of Greek firms /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2009)