Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο : η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης /

Main Author: Σιδηροπούλου, Σ.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αιγάλεω [Αθήνα] : Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2006.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 02/2006
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHC295.T43 2006 no.21ΠροβολήOPAC