Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο : η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης /

Main Author: Σιδηροπούλου, Σ.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αιγάλεω [Αθήνα] : Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2006.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 02/2006
LEADER 01400nam a2200181 a 4500
001 538564
005 20171111230003.0
008 070413s2006 gr a b o000 0 gre d
040 |a GrThPMO 
050 1 4 |a HC295  |b .T43 2006 no.2 
100 1 4 |a Σιδηροπούλου, Σ. 
245 1 2 |a Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο :  |b η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης /  |c Σ. Σιδηροπούλου = The impact of marketing tools to young consumer bevaviour in retail industry : the case of clothes sector in Greece / S. Sidiropoulou. 
246 3 1 |a Impact of marketing tools to young consumer bevaviour in retail industry 
260 3 1 |a Αιγάλεω [Αθήνα] :  |b Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,  |c 2006. 
300 3 1 |a 26 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 1 1 |a Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη =  |v αρ. τεύχ. 02/2006  |a Working paper series ; 
710 2 1 |a Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
952 |a GrThPMO  |b 59b0069e6c5ad17d7e5a99d7  |c 952a  |d 9528  |e HC295.T43 2006 no.2  |t 7  |x m  |z Books