Can high competition lead consumer behaviour into inertia? : the case of mobile industry in Greece = Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια; : η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα /

Main Author: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Κυριαζόπουλος, Παν. Γ., Σπυριδάκος, Α.
Format: Book
Language:English
Published: Egaleo [Athens] : Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration, 2006.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 01/2006
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHC295.T43 2006 no.11ΠροβολήOPAC