Η επίδραση του εσωτερικού marketing στο προσανατολισμό των ελληνικών τραπεζών στη "φιλοσοφία" της αγοράς = The impact of internal marketing to market orientation concept of Greek banks /
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | , |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αιγάλεω [Αθήνα] :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,
2004.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 02/2004 |
Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | HC295.T43 2004 no.2 | 1 | Προβολή | OPAC |