Η επίδραση του εσωτερικού marketing στο προσανατολισμό των ελληνικών τραπεζών στη "φιλοσοφία" της αγοράς = The impact of internal marketing to market orientation concept of Greek banks /

Main Author: Μπουραντά, Α.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Μαυριδόγλου, Γ., Κυριαζόπουλος, Παν. Γ.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αιγάλεω [Αθήνα] : Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2004.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 02/2004
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHC295.T43 2004 no.21ΠροβολήOPAC