Η επίδραση του εσωτερικού marketing στο προσανατολισμό των ελληνικών τραπεζών στη "φιλοσοφία" της αγοράς = The impact of internal marketing to market orientation concept of Greek banks /
Main Author: | Μπουραντά, Α. |
---|---|
Corporate Author: | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Other Authors: | Μαυριδόγλου, Γ., Κυριαζόπουλος, Παν. Γ. |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αιγάλεω [Αθήνα] :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,
2004.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 02/2004 |
Similar Items
-
The impact of marketing concept in family businesses in Greece /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2007) -
Can total quality management lead the firm into market orientation concept? = Δύναται η εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας να οδηγήσει τον προσανατολισμό του οργανισμού στη "φιλοσοφία" της αγοράς; /
Published: (2007) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships = Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2005) -
Salesmen and managers' perceptions of customer and selling orientation in the life insurance industry = Προσανατολισμός στον πελάτη ή στις πωλήσεις; η αντίληψη των πελατών και ασφαλιστών στην αγορά ασφαλειών ζωής /
by: Μπουραντά, Α.
Published: (2005) -
Implementing internal marketing through employee's motivation = Εφαρμογή εσωτερικού marketing μέσω της υποκίνησης των υπαλλήλων /
by: Κυριαζόπουλος, Παν. Γ.
Published: (2007)