Η επίδραση του εσωτερικού marketing στο προσανατολισμό των ελληνικών τραπεζών στη "φιλοσοφία" της αγοράς = The impact of internal marketing to market orientation concept of Greek banks /

Main Author: Μπουραντά, Α.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Μαυριδόγλου, Γ., Κυριαζόπουλος, Παν. Γ.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αιγάλεω [Αθήνα] : Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2004.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 02/2004
LEADER 01521nam a2200205 a 4500
001 536229
005 20171111230001.0
008 070308s2004 gr a b o000 0 gre d
040 |a GrThPMO 
050 1 4 |a HC295  |b .T43 2004 no.2 
100 1 4 |a Μπουραντά, Α. 
245 1 2 |a Η επίδραση του εσωτερικού marketing στο προσανατολισμό των ελληνικών τραπεζών στη "φιλοσοφία" της αγοράς =  |b The impact of internal marketing to market orientation concept of Greek banks /  |c Α. Μπουραντά, Γ. Μαυριδόγλου, και Π. Κυριαζόπουλος. 
246 3 1 |a Impact of internal marketing to market orientation concept of Greek banks 
260 3 1 |a Αιγάλεω [Αθήνα] :  |b Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,  |c 2004. 
300 3 1 |a 11 φύλλα :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. 
490 1 1 |a Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη =  |v αρ. τεύχ. 02/2004  |a Working paper series ; 
700 1 1 |a Μαυριδόγλου, Γ.  |q (Γεώργιος) 
700 1 1 |a Κυριαζόπουλος, Παν. Γ.  |q (Παναγιώτης Γ.) 
710 2 1 |a Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
952 |a GrThPMO  |b 59b004876c5ad17d7e5a900d  |c 952a  |d 9528  |e HC295.T43 2004 no.2  |t 7  |x m  |z Books