The evaluation of marketing communications in tourism : the case of Samos Island = Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό : η περίπτωση της Σάμου /

Main Author: Mavrovouniotis, I.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Format: Book
Language:English
Published: Egaleo, Athens : Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration, 2008.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 03/2008
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHC295.T43 2008 nο.31ΠροβολήOPAC