The evaluation of marketing communications in tourism : the case of Samos Island = Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό : η περίπτωση της Σάμου /

Main Author: Mavrovouniotis, I.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Format: Book
Language:English
Published: Egaleo, Athens : Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration, 2008.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 03/2008
LEADER 01275nam a2200193 a 4500
001 555632
005 20171111230020.0
008 100311s2008 gr a b o000 0 eng d
040 |a GrThPMO 
050 1 4 |a HC295  |b .T43 2008 nο.3 
100 1 4 |a Mavrovouniotis, I. 
245 1 4 |a The evaluation of marketing communications in tourism :  |b the case of Samos Island = Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό : η περίπτωση της Σάμου /  |c I. Mavrovouniotis & Ir. Samanta-Rounti. 
246 3 1 |a Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό 
260 3 1 |a Egaleo, Athens :  |b Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,  |c 2008. 
300 3 1 |a 30 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
490 1 1 |a Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη =  |v αρ. τεύχ. 03/2008  |a Working paper series ; 
700 1 1 |a Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ. 
710 2 1 |a Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
952 |a GrThPMO  |b 59b018146c5ad17d7e5ae245  |c 952a  |d 9528  |e HC295.T43 2008 nο.3  |t 7  |x m  |z Books