The evaluation of marketing communications in tourism : the case of Samos Island = Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό : η περίπτωση της Σάμου /
Main Author: | Mavrovouniotis, I. |
---|---|
Corporate Author: | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Other Authors: | Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo, Athens :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2008.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 03/2008 |
Similar Items
-
Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products : the case of Greece = Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων /
by: Kariotoglou, Maria
Published: (2009) -
The impact of tourism on the balance of payments : a case study of Greece /
by: Pal Singh, Brij
Published: (1984) -
Implementing internal marketing through employee's motivation = Εφαρμογή εσωτερικού marketing μέσω της υποκίνησης των υπαλλήλων /
by: Κυριαζόπουλος, Παν. Γ.
Published: (2007) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships = Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2005) -
Can SME firms develop and implement marketing planning? = Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις /
by: Vratsista, Eleni.
Published: (2008)