Service quality and switching cost elements as lead drivers to customer reactions : the case of Greek mobile service providers = Ποιότητα υπηρεσιών και κόστος αλλαγής ως οδηγοί των αντιδράσεων των καταναλωτών : η περίπτωση των ελληνικών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας /

Main Author: Chalikia, V.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Κυριαζόπουλος, Παν. Γ., Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Format: Book
Language:English
Published: Egaleo [Athens] : Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration, 2007.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 02/2007
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHC295.T43 2007 nο.21ΠροβολήOPAC