Service quality and switching cost elements as lead drivers to customer reactions : the case of Greek mobile service providers = Ποιότητα υπηρεσιών και κόστος αλλαγής ως οδηγοί των αντιδράσεων των καταναλωτών : η περίπτωση των ελληνικών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας /
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | , |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo [Athens] :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2007.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 02/2007 |
Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | HC295.T43 2007 nο.2 | 1 | Προβολή | OPAC |