Service quality and switching cost elements as lead drivers to customer reactions : the case of Greek mobile service providers = Ποιότητα υπηρεσιών και κόστος αλλαγής ως οδηγοί των αντιδράσεων των καταναλωτών : η περίπτωση των ελληνικών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας /
Main Author: | Chalikia, V. |
---|---|
Corporate Author: | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Other Authors: | Κυριαζόπουλος, Παν. Γ., Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo [Athens] :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2007.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 02/2007 |
Similar Items
-
Customer satisfaction in Greek coastal shipping services /
by: Gavalas, Emmanuel
Published: (2006) -
The influence of service quality into customer retention in the mobile telephony sector : the case of the TIM company = Η επίδραση της ποιότητας των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας : η περίπτωση της εταιρείας TIM /
by: Mega, E.
Published: (2007) -
Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services : the case of Greek market = Το προφίλ των ηλικιωμένων Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις συσκευές και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας /
by: Καφετζής, Μάριος
Published: (2009) -
Customer satisfaction survey for a modern Greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommendation /
by: Aliferis, Spyridon G.
Published: (2006) -
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? : the case of mobile industry in Greece = Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια; : η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2006)