Examinining the marketing strategy of non profit organisations. The case of Action Aid Hellas and its effectiveness on Greek Society = Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία /
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo, Athens :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2009.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 06/2009 |
Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | HC295.T43 2009 nο.6 | 1 | Προβολή | OPAC |