Examinining the marketing strategy of non profit organisations. The case of Action Aid Hellas and its effectiveness on Greek Society = Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία /

Main Author: Telanidou, Sophie
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Format: Book
Language:English
Published: Egaleo, Athens : Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration, 2009.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 06/2009
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHC295.T43 2009 nο.61ΠροβολήOPAC