The impact of e-marketing into the industrial relationships = Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων /

Main Author: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Chrisafogiorgou, E., Chrisochoidis, C.
Format: Book
Language:English
Published: Egaleo [Athens] : Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration, 2005.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 08/2005
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHC295.T43 2005 no.81ΠροβολήOPAC