The impact of e-marketing into the industrial relationships = Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων /

Main Author: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Corporate Author: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Other Authors: Chrisafogiorgou, E., Chrisochoidis, C.
Format: Book
Language:English
Published: Egaleo [Athens] : Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration, 2005.
Series:Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ; αρ. τεύχ. 08/2005
LEADER 01248nam a2200205 a 4500
001 535943
005 20171111230000.0
008 070412s2005 gr a b o000 0 eng d
040 |a GrThPMO 
050 1 4 |a HC295  |b .T43 2005 no.8 
100 1 4 |a Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ. 
245 1 4 |a The impact of e-marketing into the industrial relationships =  |b Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων /  |c Ir. Samanta, E. Chrisafogiorgou, C. Chrisochoidis. 
246 3 1 |a Επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων 
260 3 1 |a Egaleo [Athens] :  |b Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,  |c 2005. 
300 3 1 |a 21 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
490 1 1 |a Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη =  |v αρ. τεύχ. 08/2005  |a Working paper series ; 
700 1 1 |a Chrisafogiorgou, E. 
700 1 1 |a Chrisochoidis, C. 
710 2 1 |a Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
952 |a GrThPMO  |b 59b004326c5ad17d7e5a8ee1  |c 952a  |d 9528  |e HC295.T43 2005 no.8  |t 7  |x m  |z Books