Διασφάλιση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών πληροφορικής, μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών και του κόστους σχεδιασμού της παρεχόμενης υπηρεσίας [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Αγγελίδης, Ηλίας |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/dipde/Main.nsf/h_2445C39937B965C1C2257A61002DBFF1/EB5B1F3D75A65BFFC2257AEF00376DFD/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Η ικανοποίηση των πελατών στις επισιτιστικές μονάδες η περίπτωση του "Αγαμέμνων Παλλάς": [Διπλωματική διατριβή] /
by: Παπαμιχαήλ, Ελένη
Published: (2008) -
Διασφάλιση ποιότητας και τραπεζικοί λογαριασμοί [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αναστασάκη, Στυλιανή
Published: (2005) -
Διασφάλιση ποιότητας στη δραστηριότητα παιχνιδιού και ψυχαγωγίας των παιδιών [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κράλλη, Δέσποινα
Published: (2005) -
Μελισσοκομία και περιβάλλον προσέγγιση με την ανάλυση του κύκλου ζωής (ISO 14040): [Διπλωματική διατριβή] /
by: Καλοστύπη, Κλεοπάτρα
Published: (2011) -
Εξυπηρέτηση πελατών σε τραπεζικές εργασίες [Διπλωματική διατριβή] /
by: Λάκκης, Νέστωρ
Published: (2006)