Ικανοποίηση πελατών και διαχείριση παραπόνων σε ξενοδοχεία πολυτελείας η περίπτωση της διεθνούς αλυσίδας Marriott: [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Δελλής, Μιχάλης
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2007
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/ABF842143F085493C225737D0037DA43/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/ABF842143F085493C225737D0037DA43/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC