Διασφάλιση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών πληροφορικής, μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών και του κόστους σχεδιασμού της παρεχόμενης υπηρεσίας [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Αγγελίδης, Ηλίας
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/dipde/Main.nsf/h_2445C39937B965C1C2257A61002DBFF1/EB5B1F3D75A65BFFC2257AEF00376DFD/?OpenDocument&ResortAscending=18

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/dipde/Main.nsf/h_2445C39937B965C1C2257A61002DBFF1/EB5B1F3D75A65BFFC2257AEF00376DFD/?OpenDocument&ResortAscending=18
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC