Διασφάλιση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών πληροφορικής, μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών και του κόστους σχεδιασμού της παρεχόμενης υπηρεσίας [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Αγγελίδης, Ηλίας
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/dipde/Main.nsf/h_2445C39937B965C1C2257A61002DBFF1/EB5B1F3D75A65BFFC2257AEF00376DFD/?OpenDocument&ResortAscending=18
LEADER 01486nam a2200241 a 4500
001 846054
005 20171111231253.0
008 130116s2012 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Αγγελίδης, Ηλίας 
245 1 0 |a Διασφάλιση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών πληροφορικής, μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών και του κόστους σχεδιασμού της παρεχόμενης υπηρεσίας  |b [Διπλωματική διατριβή] /  |c Αγγελίδης Ηλίας 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2012 
300 |a 1 Cd-rom (3 MB) :  |b σχημ., πιν. 
500 |a Σχολή: Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Διασφάλιση ποιότητας  |x Μέθοδοι 
650 1 0 |a Επιχειρήσεις  |x Πελάτες 
650 1 0 |a Πληροφορική 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΔΙΠ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/LotusQuickr/dipde/Main.nsf/h_2445C39937B965C1C2257A61002DBFF1/EB5B1F3D75A65BFFC2257AEF00376DFD/?OpenDocument&ResortAscending=18 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7a186c5ad13446fc54bf  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books