Διερεύνηση της ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών με τη χρήση ερωτηματολογίου ικανοποίησης χρηστών [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Ταρασίδης, Θεμιστοκλής Γ.
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2013
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/trade/Main.nsf/h_91F4DED6114F6DECC2257B9F003274DB/43CA84A2720111FDC2257B9F003303A5/?OpenDocument&ResortAscending=18

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/trade/Main.nsf/h_91F4DED6114F6DECC2257B9F003274DB/43CA84A2720111FDC2257B9F003303A5/?OpenDocument&ResortAscending=18
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC