Can SME firms develop and implement marketing planning? = Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις /
Main Author: | Vratsista, Eleni. |
---|---|
Corporate Author: | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Other Authors: | Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo [Athens] :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2008.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 02/2008 |
Similar Items
-
Can total quality management lead the firm into market orientation concept? = Δύναται η εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας να οδηγήσει τον προσανατολισμό του οργανισμού στη "φιλοσοφία" της αγοράς; /
Published: (2007) -
Implementing internal marketing through employee's motivation = Εφαρμογή εσωτερικού marketing μέσω της υποκίνησης των υπαλλήλων /
by: Κυριαζόπουλος, Παν. Γ.
Published: (2007) -
Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce : the case of Greek firms /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2009) -
Can e-marketplaces improve the strategy of traditional firms? : the case of firms operating in Greece = Δύνανται τα e-marketplaces να βελτιώσουν την στρατηγική των παραδοσιακών επιχειρήσεωv; : η περίπτωση των επιχειρήσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2007) -
Μικρομεσαίες μεταποιητικές επιχειρήσεις (ΜΜΕ) /
Published: (1967)