ScottishHousePrices.com, an e-marketing application /
Main Author: | Pitticas, Nondas. |
---|---|
Corporate Author: | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo [Athens] :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2004.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 07/2004 |
Similar Items
-
The effect of a free market price mechanism on total factor productivity : the case of the agricultural crop industry in Greece /
by: Γεωργαντά, Ζωή
Published: (1993) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships = Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2005) -
Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products : the case of Greece = Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων /
by: Kariotoglou, Maria
Published: (2009) -
The evaluation of marketing communications in tourism : the case of Samos Island = Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό : η περίπτωση της Σάμου /
by: Mavrovouniotis, I.
Published: (2008) -
Implementing internal marketing through employee's motivation = Εφαρμογή εσωτερικού marketing μέσω της υποκίνησης των υπαλλήλων /
by: Κυριαζόπουλος, Παν. Γ.
Published: (2007)