The adoption of social media marketing in the greek market Η υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο του μάρκετινγκ στην ελληνική αγορά : [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Δόση, Χαρούλα |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Other Authors: | Dosi, Charoula |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://apothesis.eap.gr/handle/repo/27589 |
Similar Items
-
The evaluation of social media effects on marketing communications [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κατζουράδη, Μαρία
Published: (2013) -
The use of social media as a marketing tool Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Λάγια, Παρασκευή
Published: (2012) -
Social media as astrategic marketing tool a case study from the Home Entertainment Industry: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Παχούντη, Ζωή
Published: (2012) -
Social networking as a tool for relationship marketing in the services sector Η κοινωνική δικτύωση ως εργαλείο για το σχεσιακό μάρκετινγκ στον κλάδο των υπηρεσιών : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Γραφάκου, Παναγιώτα
Published: (2014) -
Πολιτιστικό - ψηφιακό μάρκετινγκ τα δίκτυα κοινωνικής συμμετοχής (social media) στην υπηρεσία των πολιτιστικών οργανισμών: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κοντολαίμου, Αγλαΐα
Published: (2014)