Social media Social media : the new trend in marketing and its impact of customer preferences: η νέα μόδα στο μάρκετινγκ και οι επιπτώσεις τους στις καταναλωτικές προτιμήσεις/

Main Author: Μυροφτσάλη, Άννα
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Other Authors: Myroftsali, Anna
Format: Book
Language:English
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2014
Subjects:
Online Access:https://apothesis.eap.gr/handle/repo/27623

Internet

https://apothesis.eap.gr/handle/repo/27623
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC