Social media Social media : the new trend in marketing and its impact of customer preferences: η νέα μόδα στο μάρκετινγκ και οι επιπτώσεις τους στις καταναλωτικές προτιμήσεις/
Main Author: | Μυροφτσάλη, Άννα |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Other Authors: | Myroftsali, Anna |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://apothesis.eap.gr/handle/repo/27623 |
Similar Items
-
Social media and consumer behaviour Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και καταναλωτική συμπεριφορά : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σμπόνιας, Αθανάσιος
Published: (2012) -
Consumer behavior an analysis of consuming habits in Greece (2002-2011): [Διπλωματική διατριβή] /
by: Δινοπούλου, Δέσποινα
Published: (2013) -
Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ /
by: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Published: (1994) -
Corporate social responsibility and how it affects consumers buying decisions (analysis per product category and per place of residence) [Διπλωματική διατριβή] /
by: Λεβεντάκη, Δέσποινα
Published: (2012) -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή :Εννοια, ανάλυση, πρότυπα, προστασία
by: Μαγνήσαλης, Κώστας Γ. 1934-
Published: (1997)