Corporate social responsibility and how it affects consumers buying decisions (analysis per product category and per place of residence) [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Λεβεντάκη, Δέσποινα
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Other Authors: Leventaki, Despoina
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/3279527A63B8FD36C2257AE8002793E0/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/3279527A63B8FD36C2257AE8002793E0/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC