Corporate social responsibility Εταιρική κοινωνική ευθύνη : reality or marketing?: πραγματικότητα ή μάρκετινγκ;/

Main Author: Ιορδανίδου, Χαρούλα
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Other Authors: Iordanidou, Charoula
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/C8322283E5034632C2257AE80027EEBA/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/C8322283E5034632C2257AE80027EEBA/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC