The use of social media as a marketing tool Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ : [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Λάγια, Παρασκευή
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Other Authors: Lagia, Paraskevi
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/FF58D953682A2A96C2257AE80029A415/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_E02F426CD1EC8060C2257A6200305CAD/FF58D953682A2A96C2257AE80029A415/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC