Πολιτιστικό - ψηφιακό μάρκετινγκ τα δίκτυα κοινωνικής συμμετοχής (social media) στην υπηρεσία των πολιτιστικών οργανισμών: [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Κοντολαίμου, Αγλαΐα
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2014
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_6215A1A4969D17D1C2257D12002EB641/733E0C4CBC6AF6ABC2257D12002EC8E5/?OpenDocument&ResortAscending=18

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_6215A1A4969D17D1C2257D12002EB641/733E0C4CBC6AF6ABC2257D12002EC8E5/?OpenDocument&ResortAscending=18
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC