Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στη σημερινή ανταγωνιστική κοινωνία των τραπεζών [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Μπάρου, Ελευθερία |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_6C07E309F976A33EC225753A0034A05F/0D65EE98BCE1CBB5C225753A0038C90D/?OpenDocument |
Similar Items
-
Τραπεζικό μάρκετινγκ και στεγαστική πίστη [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ταμιωλάκη, Ελευθερία Ε.
Published: (2005) -
Τραπεζικό μάρκετινγκ [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ζυγογιάννη, Όλγα
Published: (2010) -
Τραπεζικό στρατηγικό μάρκετινγκ παρωχημένο ή επίκαιρο και άκρως χρήσιμο εργαλείο για την αποτελεσματική υλοποίηση των νέων, λόγω κρίσης, δράσεως της πολιτικής των τραπεζών;: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Πότσιου, Μαρία
Published: (2012) -
Τραπεζικό μάρκετινγκ η αγορά στεγαστικής πίστης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σαμαρά, Ελίζαμπετ
Published: (2005) -
Το τραπεζικό μάρκετινγκ μέσω του σχεδιασμού, της τοποθέτησης των προϊόντων της καταναλωτικής πίστης στην ελληνική αγορά αποτελέσματα έρευνας: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Χριστοδούλου, Ειρήνη-Νικολάϊα
Published: (2004)