Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στη σημερινή ανταγωνιστική κοινωνία των τραπεζών [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Μπάρου, Ελευθερία
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2008
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_6C07E309F976A33EC225753A0034A05F/0D65EE98BCE1CBB5C225753A0038C90D/?OpenDocument
LEADER 01348nam a2200241 a 4500
001 816634
005 20171111231225.0
008 081118s2008 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Μπάρου, Ελευθερία 
245 1 3 |a Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στη σημερινή ανταγωνιστική κοινωνία των τραπεζών  |b [Διπλωματική διατριβή]/  |c Μπάρου Ελευθερία 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2008 
300 |a 1 Cd-rom (0.7 MB) :  |b διαγρ. πίν. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Περιλαμβάνει παράρτημα. 
504 |a Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Τραπεζικό μάρκετινγκ 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΤΡΑ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_6C07E309F976A33EC225753A0034A05F/0D65EE98BCE1CBB5C225753A0038C90D/?OpenDocument 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc764e6c5ad13446fb9f01  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books