Η εξέλιξη του επιχειρηματικού μάρκετινγκ στο πέρασμα του χρόνου στην ελληνική οικονομία σύγκριση με το παρελθόν, παρόν και μέλλον: [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Ρούκη, Σταυρούλα
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/trade/Main.nsf/h_340B7EEA315F2AAEC2257A63003033B5/EFC054A832C4C2A2C2257B010027BC4D/?OpenDocument&ResortAscending=18

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/trade/Main.nsf/h_340B7EEA315F2AAEC2257A63003033B5/EFC054A832C4C2A2C2257B010027BC4D/?OpenDocument&ResortAscending=18
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC