Η εξέλιξη του επιχειρηματικού μάρκετινγκ στο πέρασμα του χρόνου στην ελληνική οικονομία σύγκριση με το παρελθόν, παρόν και μέλλον: [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Ρούκη, Σταυρούλα |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/trade/Main.nsf/h_340B7EEA315F2AAEC2257A63003033B5/EFC054A832C4C2A2C2257B010027BC4D/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στη σημερινή ανταγωνιστική κοινωνία των τραπεζών [Διπλωματική διατριβή]/
by: Μπάρου, Ελευθερία
Published: (2008) -
Τραπεζικό μάρκετινγκ [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ζυγογιάννη, Όλγα
Published: (2010) -
Τραπεζικό μάρκετινγκ η αγορά στεγαστικής πίστης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σαμαρά, Ελίζαμπετ
Published: (2005) -
Τραπεζικό μάρκετινγκ και στεγαστική πίστη [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ταμιωλάκη, Ελευθερία Ε.
Published: (2005) -
Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων στον κλάδο της φιλοξενίας ευρήματα και προτάσεις σε επιχειρήσεις εστίασης στην Αττική: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Χριστόπουλος, Θωμάς
Published: (2014)