Τραπεζικό μάρκετινγκ ανταπόκριση στις ανάγκες και επιθυμίες του πελάτη και η άμεση ικανοποίηση τους: τραπεζική αγορά στόχου παιδιών & νέων / φοιτητών/

Main Author: Μπέλιας, Δημήτρης Αλ.
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2007
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/5E00C4A3082824B9C22573220036F016/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/5E00C4A3082824B9C22573220036F016/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC