Μικρο-τραπεζική στρατηγική παραγωγής νέων προϊόντων για ιδιώτες και επιχειρήσεις και οι ανταγωνιστικές τάσεις[Διπλωματική διατριβή]

Main Author: Χατζηιωακείμ, Μάρθα
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2008
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/D951F52EDFDEEB9CC2257496003D4147/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/trade/Main.nsf/h_0B9E43B7A471D13EC2257031003D3FFA/D951F52EDFDEEB9CC2257496003D4147/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC