Η χρήση των συστημάτων της πληροφορικής στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Main Author: | Βλαχοπούλου, Μάρω. |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
1992.
|
Similar Items
-
Επίδραση της πληροφορικής στη διοίκηση : βελτιστοποίηση εκχώρησης προσωπικού πληροφοριακών συστημάτων /
by: Μάνθου, Β.
Published: (1991) -
Η στρατηγική της εταιρικής διακυβέρνησης και η σπουδαιότητα της στην λήψη χρηματοοικονομικών αποφάσεων : η περίπτωση των ελληνικών τραπεζών /
by: Εμμανουηλίδης, Ξενοφών Χρ.
Published: (2009) -
Μεθοδολογίες διαχείρισης έργων πληροφορικής : ευέλικτες (agile) μεθοδολογίες και η χρήση τους σε δημόσια έργα πληροφορικής /
by: Μονοχρήστου, Βαγγέλης.
Published: (2010) -
Η εισαγωγή της πληροφορικής στο σχολείο : μια κοινωνιολογική προσέγγιση /
by: Μπρίκα, Ελένη.
Published: (2002) -
Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας : ανάπτυξη διαδικασίας ληψης αποφάσεων για την εισαγωγή νέων προΙόντων υψηλής τεχνολογίας /
by: Φωτιάδης, Θωμάς Α.
Published: (2004)