Κριτήρια ανάλυσης αγοράς και αγοράς στόχου για το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ συστήματος ηλεκτρονικής εκπαίδευσης (εννοιολογικό πλαίσιο και εμπειρική έρευνα) /

Main Author: Μάλαμα, Ελεονώρα Ιουλία.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Format: Book
Language:Greek
Published: 2009.
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςLF3238.M35P54 2009 M35831ΠροβολήOPAC