Η χρήση των συστημάτων της πληροφορικής στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /

Main Author: Βλαχοπούλου, Μάρω.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Format: Book
Language:Greek
Published: 1992.
LEADER 01154nam a2200169 a 4500
001 561166
005 20171111230025.0
008 140618s1992 gr a bm 000 0 gre d
040 |a GrThPMO 
050 4 |a LF3238.M35  |b P54 1992 V53 
100 1 4 |a Βλαχοπούλου, Μάρω. 
245 1 2 |a Η χρήση των συστημάτων της πληροφορικής στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ :  |b θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /  |c Βλαχοπούλου Μάρω ; τριμελής συμβουλευτική επιτροπή, Κάτος Αναστάσιος (επιβλέπων), Παπαδόπουλος Δημήτριος, Πέκος Γεώργιος. 
260 1 2 |c 1992. 
300 1 2 |a vii, 244, [80] φύλλα :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. 
504 1 2 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
710 2 2 |a Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.  |b Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. 
952 |a GrThPMO  |b 59b01d926c5ad17d7e5af9f8  |c 952a  |d 9528  |e LF3238.M35P54 1992 V53  |t 7  |x m  |z Books