Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας : ανάπτυξη διαδικασίας ληψης αποφάσεων για την εισαγωγή νέων προΙόντων υψηλής τεχνολογίας /

Main Author: Φωτιάδης, Θωμάς Α.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Format: Book
Language:Greek
Published: 2004.
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςLF3238.M35O74 2004 P4561ΠροβολήOPAC