Η πολιτική τουριστικού μάρκετινγκ της Ελλάδος για την προσέλκυση αλλοδαπών τουριστών : μοντέλο διερεύνησης ο προορισμός της Βόρειας Ελλάδος /

Main Author: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Format: Book
Language:Greek
Published: 1996.
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςLF3238.M35O74 1996 V32ΠροβολήOPAC