Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products : the case of Greece = Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων /
Main Author: | Kariotoglou, Maria |
---|---|
Corporate Author: | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Other Authors: | Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Egaleo, Athens :
Technological Education Institute of Piraeus, School of Management and Economy, Department of Business Administration,
2009.
|
Series: | Επιστημονικές εργασίες υπό εξέλιξη = Working paper series ;
αρ. τεύχ. 04/2009 |
Similar Items
-
The evaluation of marketing communications in tourism : the case of Samos Island = Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό : η περίπτωση της Σάμου /
by: Mavrovouniotis, I.
Published: (2008) -
Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services : the case of Greek market = Το προφίλ των ηλικιωμένων Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις συσκευές και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας /
by: Καφετζής, Μάριος
Published: (2009) -
The impact of tourism on the balance of payments : a case study of Greece /
by: Pal Singh, Brij
Published: (1984) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships = Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων /
by: Σαμαντά-Ρούντη, Ειρ.
Published: (2005) -
ScottishHousePrices.com, an e-marketing application /
by: Pitticas, Nondas.
Published: (2004)