Παρέμβαση για την ενίσχυση δεξιοτήτων ζωής σε μαθητές με νοητική καθυστέρηση στο πλαίσιο του μοντέλου διδασκαλίας αυτοπροσδιοριζόμενης μάθησης /
Main Author: | Γιάνναρος, Κωνσταντίνος. |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Σταυρούση, Παναγιώτα, |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος :
[χ.ό.] ,
2015.
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/45366 |
Similar Items
-
Αυτοπροσδιορισμός και νοητική καθυστέρηση : διερεύνηση της σχέσης μεταξύ αυτοπροσδιορισμού, αυτοεκτίμησης και κοινωνικών δεξιοτήτων σε άτομα με νοητική καθυστέρηση /
by: Βακάλη, Βασιλική.
Published: (2014) -
Τα παιδιά με βαριά νοητική καθυστέρηση και ο κόσμος τους: άτομα με πολλαπλές αναπηρίες/
by: Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος
Published: (1997) -
Άθληση στη νοητική καθυστέρηση
by: Αντωνίου - Σιμοπούλου, Χρυσάνθη (1955-)
Published: (2006) -
Ποιότητα ζωής ατόμων με αναπηρία : δείκτης κοινωνικής ένταξης και ενσωμάτωσης /
by: Δελλασούδας, Λαυρέντιος Γ.
Published: (2006) -
Στάσεις μαθητών χωρίς αναπηρίες απέναντι στην ενσωμάτωση μαθητών με αναπηρίες στη φυσική αγωγή στα γενικά σχολεία/
by: Καραμάνη, Θεοδώρα
Published: (2003)