Παρέμβαση για την ενίσχυση δεξιοτήτων ζωής σε μαθητές με νοητική καθυστέρηση στο πλαίσιο του μοντέλου διδασκαλίας αυτοπροσδιοριζόμενης μάθησης /

Main Author: Γιάνναρος, Κωνσταντίνος.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Σταυρούση, Παναγιώτα,
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος : [χ.ό.] , 2015.
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/45366

Internet

http://hdl.handle.net/11615/45366
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςCD-ROM THESIS 371.9 ΓΙΑ1ΠροβολήOPAC