Σχολική ψυχολογική υποστήριξη για την ενίσχυση κοινωνικής ένταξης των παιδιών με νοητική καθυστέρηση: ένα πρόγραμμα κοινωνικής συνύπαρξης gre
Main Author: | |
---|---|
Language: | Greek |
Published: |
Θεσσαλονίκη
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, Τομέας Παιδαγωγικής
2014
|
Subjects: |
Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Εθνική Βιβλιοθήκη | 08979/2014-1 | 2 | Προβολή | OPAC |