Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας (TQM) ως μέσο ικανοποίησης των πελατών και επίλησης παραπόνων-προβλημάτων σε ξενοδοχεία 4* και 5* η περίπτωση της Aldemar: [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Φραγκουλάκης, Βασίλειος
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2008
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_041DF32B57D9B078C2257495003BE1D9/287A8865E7049563C2257495003BE8FC/?OpenDocument
LEADER 01764nam a2200277 a 4500
001 864567
005 20171111231310.0
008 080505s2008 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Φραγκουλάκης, Βασίλειος 
245 1 2 |a Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας (TQM) ως μέσο ικανοποίησης των πελατών και επίλησης παραπόνων-προβλημάτων σε ξενοδοχεία 4* και 5*  |b η περίπτωση της Aldemar: [Διπλωματική διατριβή] /  |c Φραγκουλάκης Βασίλειος 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2008 
300 |a 1 Cd-rom (2,66 ΜΒ) :  |b γραφήμ.,πίν., σχέδ. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Πρόγραμμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Ξενοδοχειακοί οργανισμοί  |x Ποιότητα 
650 1 0 |a Διοίκηση ολικής ποιότητας  |x Αρχές 
650 1 0 |a Συστήματα διαχείρισης ποιότητας 
650 1 0 |a Πολιτική ποιότητας 
650 1 0 |a Total quality management 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΔΤΕ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_041DF32B57D9B078C2257495003BE1D9/287A8865E7049563C2257495003BE8FC/?OpenDocument 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7c636c5ad13446fcc4be  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books