Η ευθύνη της ηγεσίας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης του πελάτη με την εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (TQM) [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Ανδρέου, Αναστάσιος
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2005
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/574EF14E6BF535C8C225716400559773/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/574EF14E6BF535C8C225716400559773/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC