Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας (TQM) ως μέσο ικανοποίησης των πελατών και επίλησης παραπόνων-προβλημάτων σε ξενοδοχεία 4* και 5* η περίπτωση της Aldemar: [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Φραγκουλάκης, Βασίλειος
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2008
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_041DF32B57D9B078C2257495003BE1D9/287A8865E7049563C2257495003BE8FC/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_041DF32B57D9B078C2257495003BE1D9/287A8865E7049563C2257495003BE8FC/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC