Η ευθύνη της ηγεσίας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης του πελάτη με την εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (TQM) [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Ανδρέου, Αναστάσιος
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2005
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/574EF14E6BF535C8C225716400559773/?OpenDocument
LEADER 01757nam a2200265 a 4500
001 821020
005 20171111231229.0
008 051129s2005 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Ανδρέου, Αναστάσιος 
245 1 2 |a Η ευθύνη της ηγεσίας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης του πελάτη με την εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (TQM)  |b [Διπλωματική διατριβή] /  |c Ανδρέου Αναστάσιος 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2005 
300 |a 1 Cd-rom (1,24 ΜΒ) :  |b γραφήμ., εικ., πίν., σχήμ. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Πρόγραμμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Ξενοδοχειακοί οργανισμοί  |x Ποιότητα 
650 1 0 |a Διοίκηση ολικής ποιότητας  |x Αρχές 
650 1 0 |a Συστήματα διαχείρισης ποιότητας 
650 1 0 |a Πολιτική ποιότητας 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΔΤΕ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/574EF14E6BF535C8C225716400559773/?OpenDocument 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc76dd6c5ad13446fbbabc  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books