The complete guide to customer servise/
Main Author: | Lash, Linda M. |
---|---|
Corporate Author: | Wiley |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
New York:
Wiley,
c1989
|
Subjects: |
Similar Items
-
Διερεύνηση της σχέσης ποιότητας υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών στη διαμόρφωση των προθέσεων τους για επανάληψη της συμμετοχής σε θεματικό πάρκο αναψυχής/
by: Φλάμπουρας-Νιέτος, Ηλίας
Published: (2012) -
Αξιολόγηση του επιπέδου ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών ενός θεματικού πάρκου/
by: Γιάνναρου, Μαριαλένα
Published: (2013) -
academic year 2006-2008= scientific research papers of Management Information System Laboratory : Επιστημονικές-ερευνητικές εργασίες του Εργαστηρίου Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης: ακαδημαϊκά έτη 2006-2008/
Published: (2009) -
Service management and marketing: customer management in service competition/
by: Gronroos, Christian, 1947-
Published: (2007) -
Service quality and customer satisfaction in the logistics industry Ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίηση πελάτη στον κλάδο των logistics : Διπλωματική διατριβή]/
by: Μεϊμαρίδου, Σοφία
Published: (2011)