Η ανάπτυξη του μίγματος μάρκετινγκ και επικοινωνιακής πολιτικής των ξενοδοχείων Boutique [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Καραΐσκου, Αναστασία |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/8CCC51A322CD5F8DC22571BD002BA641/?OpenDocument |
Similar Items
-
Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (C.R.M.) στα ξενοδοχεία [Διπλωματική διατριβή]/
by: Φρίντζηλα, Ιωάννα
Published: (2010) -
Ολοκληρωμένος σχεδιασμός ξενοδοχειακού πλάνου μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης "Semeli hotel": [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σπανός, Κωνσταντίνος
Published: (2010) -
Σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ και επικοινωνιακής πολιτικής για το νομό Σάμου εφαρμογή τουριστικού μάρκετινγκ απο δημόσιους φορείς σε τοπικό επίπεδο: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Τριτσινιώτου, Γραμματική
Published: (2007) -
Η σημασία και η αναγκαιότητα της χρήσης των νέων τεχνολογιών πληροφορικής, επικοινωνιών και πληροφοριακών συστημάτων στη διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων οι αλλαγές στη δομή του ξενοδοχειακού κλάδου και ο ρόλος των νέων τεχνολογιών: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μακρυδάκης, Μιχάλης Γ.
Published: (2004) -
Ο ρόλος της συμμετοχής ξενοδοχείων σε διεθνείς κοινοπραξίες στην απόφαση επιλογής ξενοδοχείου ευρήματα απο πελάτες της Design Hotel στη Θεσσαλονίκη: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Παπαπαναγιώτου, Αναστασία
Published: (2012)